• امروز : شنبه - ۲۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
4
سردار امان‌الله گشتاسبی در نشست با خبرنگاران رسانه‌ ها اعلام کرد:

 اجرای بیش از یک هزار ویژه‌برنامه هفته دفاع مقدس در کردستان

  • ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰
 اجرای بیش از یک هزار ویژه‌برنامه هفته دفاع مقدس در کردستان

فرمانده سپاه بیت‌المقدس از اجرای بیش از یک هزار ویژه‌برنامه هفته دفاع مقدس در کردستان خبر داد. سردار امان‌الله گشتاسبی در نشست با خبرنگاران رسانه‌ها در سنندج با تبریک در پیش‌بودن هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: رسالت اصحاب رسانه شایسته‌ترین رسالت است که تلاش می‌کند با اقدامات و آگاهی‌بخشی موفقیت‌های نظام را رقم بزند. فرمانده […]

فرمانده سپاه بیت‌المقدس از اجرای بیش از یک هزار ویژه‌برنامه هفته دفاع مقدس در کردستان خبر داد.

سردار امان‌الله گشتاسبی در نشست با خبرنگاران رسانه‌ها در سنندج با تبریک در پیش‌بودن هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: رسالت اصحاب رسانه شایسته‌ترین رسالت است که تلاش می‌کند با اقدامات و آگاهی‌بخشی موفقیت‌های نظام را رقم بزند.

فرمانده سپاه کردستان تصریح کرد: اگر اقدامات و خدمات نظام به خوبی تبیین شود با امیدآفرینی نقش خوبی ایفا خواهند کرد.

وی در ادامه در کردستان که در طول دوران عمر بابرکت نظام و دفاع مقدس نقش اساسی در مبارزه با انقلاب در کارنامه‌اش دارد شایسته است برای تجلیل از مقام شهدا و تکریم مردم استان به خوبی عمل کنیم.

سردار گشتاسبی اضافه کرد: در حالیکه انقلاب به رهبری امام برای رهایی مردم از ظلم و جور نظام ستم‌ساهی شکل گرفت دشمنان ان را برنتابیدند و یک جنگ نابرابر هست ساله و در ابعاد مختلف بر ما تحمیل کردند که انقلاب و کشور را از مسیر خود منحرف کنند.

به گفته وی، خدای متعال به جهت وجود مردم کشور از تمامی اقوام که انقلاب را پشتیبانی کردتد و تحکیم مبنای دین و با فرمان امام، صحنه جنگ را به نفع نظام تغییر دادند.

سردار گشتاسبی اعلام کرد: جنگ تحمیلی در سخت‌ترین شرایط کشور مدیریت شد و ما در جنگ پیروز شدیم و آنهایی که صدام را جلو انداخته بودند به خیال خود ظرف یک هفته نظام و ایران را از پای دربیاورند اما ما جدای از پیروزی در جنگ، ساخته شدیم و آماده پذیرش سخت‌ترین شرایط‌ها هم شدیم ضمن اینکه در عین دستیابی به استقلال و ازادی مبنای دین راهم حفظ کردیم.

وی عنوان کرد: انقلاب متعلق به تمامی اقوام و ملت است و امروز دفاع مقدس برگ زرینی در کارنامه پرافتخار ملت ایران است و الگویی برای تمامی آزادیخواهان شده است که باید تلاش کنیم به ابعاد گسترده دفاع مقدس بپردازیم.

فرمانده سپاه کردستان یادآوری کرد: کسانی که فکر می‌کردتد با تحمیل جنگ، ایران را به استعمار خود در می‌آورند امروز در مقابل نظام و ملت زانو می‌زند.

وی اضافه کرد: هر ساله برنامه‌هایی در هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود که امسال یک هزار و ۶۲ برنامه در قالب ۶۲ عنوان و در ۱۲ سرفصل برنامه‌ریزی شده و اجرایی می‌شود.

سردار گشتاسبی نمونه‌ای از برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس در کردستان را تقدیر از پیشکسوتان بسیج و ایثار و شهادت، رژه حماسی، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با روحانیون، سخنرانی فرماندهان قبل از خطبه‌های نماز جمعه، پیاده‌روی خانوادگی، افتتاح طرح‌های محرومیت‌زدایی و سازندگی اعلام کرد.

لینک کوتاه : https://sirvannews.ir/?p=2494

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.