• امروز : یکشنبه - ۲۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2
مشاور و مدیرکل حوزه استاندار کردستان تاکید کرد:

 بازنمایی پروژه های دولت درآیینه رسانه ها

  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸
 بازنمایی پروژه های دولت درآیینه رسانه ها
مشاور و مدیرکل حوزه استاندار کردستان بازنمایی پروژه های دولت را در رسانه های جمعی کردستان مهم خواند و گفت: فرایند اطلاع رسانی مبتنی بر روزنامه نگاری توسعه، گزارش نگاری میدانی با رویکرد پیوست رسانه ای پروژه ها است.

مشاور و مدیرکل حوزه استاندار کردستان بازنمایی پروژه های دولت را در رسانه های جمعی کردستان مهم خواند و گفت: فرایند اطلاع رسانی مبتنی بر روزنامه نگاری توسعه، گزارش نگاری میدانی با رویکرد پیوست رسانه ای پروژه ها است.

دکتر «علیرضا خزایی» درکارگروه کمیته اطلاع رسانی گرامیداشت هفته دولت سازمان شوندگی برای رسیدن به یک هدف و ارمان مشترک در گفتمان رسانه ایی را تشریح کرد و افزود که گسترش سازمان‌ها یكی ازاساسی‌ترین مكانیزم‌های جوامع فوق تخصصی است كه به وسیله آن كارها انجام و دست‌یابی به اهدافی كه ورای توان افراد است، امكان‌پذیر می‌شود.

او مذاکره و گفت و گو را از مولفه های علم ارتباطات عنوان کرد و توضیح داد که سرمایه های اجتماعی از مجرای گفتمان رسانه/ دولت / ملت شکل می گیرد و اعتماد سازی از کارکردهای مهم روزنامه نگاری در پرداخت و بازتاب پروژه های دولت در کردستان است.

خزایی با تحلیل اینکه سازمان های خبری و روابط عمومی ها باید به سمت تولید اندیشه های دانش بینان حرکت کنند تا تکانه های ناشی از فضای مجازی محتوای مبتنی بر نظریه های رسانه ایی را تحت تاثیر قرار ندهد.

 او با اشاره به کارکرد و رویکرد رسانه های فضای مجازی با عنوان تعریف شبکه های اجتماعی به مقوله مهم شهروند خبرنگار در جهان ارتباطات نوین اشاره کرد و به رسانه های مکتوب پیشنهاد داد که با مهارت آموزی دانش بنیان منجر به تولید محتوای حرفه ای از تلاطم این جز و مدهای ناگزیر رسانه های مجازی عبور کنند.

 خزایی به فرمانداران نیز تاکید کرد که بخشداران و دهیاران درتوضیح مبتنی برداده های واقعیت گرایانه پروژه های دولت دربخش ها و روستاها همت کنند.

 او با تاثیر گذاری منابر مساجد در مناطق شهری و روستایی در افکار مخاطبان جامعه هدفی که در جهان شبکه های اجتماعی و رسانه های برخط و غیر برخط نیستند؛ از روحانیان خواست که در هفته دولت خدمات دولت با مشخصات تاثیرگذاری پروژه ها بر رفاه و معیشت مردم توضیح دهند.

مشاور و مدیرکل حوزه استاندار کردستان برگزاری برنامه های ارتباطات اجتماعی محله محور را نیز در تشریح و تبیین طرح های خرد و کلان هفته دولت موثر دانست.

علیرضا خزایی واکنش سریع رسانه ها به بازنمایی طبیعی کُنش  دولتمردان در کردستان را مهم توصیف کرد و توضیح داد که استاندار کردستان در ابتکار عمل خلاقانه، طرح ثبت ۱۷مجوز سرمایه گذاری را در استان راپیشنهاد و اجرایی کرده اند که در نوع خود بی نظیر است.

او به برنامه اتاق شیشه ای رسانه ملی و تشریح مانیفست استاندار کردستان نیز در این برنامه اشاره کرد و افزود که «بیت الغزل» سخنان استاندار کردستان در این برنامه این بود که کردستان را در دایره مرکز توجه دولت در تهران قرار گیرد تا با اجرای طرح های پیشران منجر به توسعه پایدارپسوند واژه محرومیت از نام استان کردستان حذف شود.     

لینک کوتاه : https://sirvannews.ir/?p=1028

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.