• امروز : شنبه - ۲۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2
استاندار در جلسه شورای آموزش و پرورش:

برگزاری اردوهای کشوری برای کردستان فرصت است

  • ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳
برگزاری اردوهای کشوری برای کردستان فرصت است

استاندار کردستان گفت: برگزاری اردوها و مسابقات ورزشی کشوری به میزبانی سنندج یک فرصت خوب برای شناساندن ظرفیت ها و شاخصه های هویت بومی/ محلی این استان به دانش آموزان ایران اسلامی است. به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان «اسماعیل زارعی کوشا» در جلسه شورای آموزش وپرورش، خاطره دوران دانش آموزی در اردوهای ورزشی و […]

استاندار کردستان گفت: برگزاری اردوها و مسابقات ورزشی کشوری به میزبانی سنندج یک فرصت خوب برای شناساندن ظرفیت ها و شاخصه های هویت بومی/ محلی این استان به دانش آموزان ایران اسلامی است.

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان «اسماعیل زارعی کوشا» در جلسه شورای آموزش وپرورش، خاطره دوران دانش آموزی در اردوهای ورزشی و مسابقات جشنواره ای، المپیادهای علمی را درذهن ماندگار دانست و به مدیران و کارشناسان آموزش وپرورش استان تاکید کرد که از این فرصت های طلایی با مطالعه، تدوین وتبیین راهبردی و برنامه های پژوهش محور اقدام کنند.

 وی دانش آموزان کشور که درمسابقات ژیمناستیک و جشنواره ورزشی در کردستان حضور دارند را به عنوان سفیران فرهنگی توصیف و به مدیران توصیه کرد که در این مدت افزون بر اصل برگزاری مسابقات، دانش آموزان استان های کشور را با استعدادها و فرهنگ و هنر کُردها آشناکنند تا با خاطره خوب از این استان بروند.

استاندار کردستان بر برنامه های پژوهش محور برای نهادینه کردن گفتمان عفاف و حجاب در استان تاکید کرد و افزود: تجربه نشان داده است که رفتار و نگرش سلبی به تنهایی چندان کارآمد نبوده و باید همسو با آن رویکرد ایجابی هم داشته باشیم.

 وی تولید محتوای برنامه های راهبردی در شورای آموزش و پرورش را مهم خواند و اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی برای تفرقه افکنی و دوقطبی سازی در  جامعه تلاش می کنند و موضوع حجاب هم بهانه ای برای اعمال اندیشه پلید افتراق است که ما باید در نظام آموزشی هوشمندانه در مقابل این رویکرد دشمن برنامه ریزی کنیم.

استاندار کردستان افراط وتفریط های سلیقه ای بدون مطالعه علمی در مقوله تببین فلسفه عفاف و حجاب در مدارس را زیان بار دانست و گفت: رعایت عفاف وحجاب درکشور اسلامی،صدفی برای صیانت از مروارید وجود است .

کردستان میزبان مسابقات ژیمناستیک دختر وپسرابتدایی وجشنواره ورزشی دختر/ پسر و پدر و پسر در تابستان امسال است که استاندار کردستان این رویداد را بهترین فرصت برای آشنایی دانش آموزان کشور با شناسنامه و هویت فرهنگی / هنری استان قلمداد کرد.

لینک کوتاه : https://sirvannews.ir/?p=2203

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.