• امروز : شنبه - ۲۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1
استاندار کردستان درنشست با سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشورمنعقد کرد

تفاهم نامه سه جانبه برای توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل کردستان

  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹
تفاهم نامه سه جانبه برای توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل کردستان

استاندار کردستان:  در راستای انعقاد این تفاهم نامه، مبلغی بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان به منظور بهسازی و ارتقاء مشخصات محور دهگلان به موچش، هزینه برآورد شده است. به منظور بهسازی و ارتقاء مشخصات محور دهگلان به موچش، تفاهم نامه سه‌جانبه مشترک مابین استانداری کردستان، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور و سازمان […]

استاندار کردستان:  در راستای انعقاد این تفاهم نامه، مبلغی بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان به منظور بهسازی و ارتقاء مشخصات محور دهگلان به موچش، هزینه برآورد شده است.

به منظور بهسازی و ارتقاء مشخصات محور دهگلان به موچش، تفاهم نامه سه‌جانبه مشترک مابین استانداری کردستان، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان، سه‌شنبه ۲۴ مردادماه جاری با حضور اسماعیل زارعی کوشا، به منظور بهسازی و ارتقاء مشخصات محور دهگلان به موچش و ایمنی جاده و محدوده شهرستان دهگلان تا تقاطع مبارک آباد به طول ۵/۶ کیلومتر، تفاهمنامه سه جانبه مشترک ما بین استانداری، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور و سازمان صنعت  معدن و تجارت استان با بهره‌مندی از ظریفیت سه مجموعه، منعقد شد.

استاندار کردستان  با بیان اینکه در این تفاهمنامه مشخصات راه فرعی به راه اصلی تغییر پیدا می کند، اظهار کرد: در مجموع و در راستای انعقاد این تفاهم نامه، مبلغی بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان به منظور بهسازی و ارتقاء مشخصات محور دهگلان به موچش، هزینه برآورد شده است.

وی مزایای تعریض و افزایش مشخصات محور مذکور از فرعی به راه اصلی را کاهش تصادفات و افزایش ایمنی مسیر نام برد و اظهار امیدواری کرد با تکمیل کل مسیر تا شهر بلبان آباد در آینده نزدیک به طول ١٨ کیلومتر شاهد کاهش تلفات جاده‌ای و افزایش ایمنی محور خواهیم بود.

استاندار کردستان ضمن قدردانی از داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای به جهت حمایت از تملک اراضی طرح توسعه پایانه مرزی باشماق در استان، یادآور شد: اقدامات خوبی در حال انجام است که بطور قطع تبعات مثبت آن بر ایمنی جاده‌ها، اقتصاد، رفاه و معیشت مردم استان تاثیر گذار خواهد بود.

لازم به ذکر است؛ این تفاهمنامه با پیگیری‌های استاندار کردستان، اوسطی نماینده مردم شریف شهرستان‌های دهگلان و قروه در مجلس شورای اسلامی،معاون هماهنگی های عمرانی استاندار و همچنین مساعدت و همراهی معاون وزیر راه و ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور به سرانجام رسیده است.

لینک کوتاه : https://sirvannews.ir/?p=2453

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.