• امروز : شنبه - ۲۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
5
معاون سیاسی – امنیتی استاندارکردستان در جلسه شورای اطلاع رسانی عنوان کرد:

شکست سنگین دشمن در فتنه فرهنگی

  • ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
شکست سنگین دشمن در فتنه فرهنگی
معاون سیاسی- امنیتی استاندار کردستان طرح ریزی دشمن برای فتنه های سیاسی، اقتصادی و عقیدتی فرهنگی از حادثه کوی دانشگاه در سال 78 تا فوت مرحومه مهسا امینی در سال جاری را تحلیل کرد و به تصریح گفت: دشمن در فتنه عقیدتی – فرهنگی امسال به مثابه تمام حربه های دیگر شکست سنگینی خورد.

معاون سیاسی- امنیتی استاندار کردستان طرح ریزی دشمن برای فتنه های سیاسی، اقتصادی و عقیدتی فرهنگی از حادثه کوی دانشگاه در سال ۷۸ تا فوت مرحومه مهسا امینی در سال جاری را تحلیل کرد و به تصریح گفت: دشمن در فتنه عقیدتی – فرهنگی امسال به مثابه تمام حربه های دیگر شکست سنگینی خورد.

«مهدی رمضانی» در جلسه شورای اطلاع رسانی استان با اشاره به اهمیت و جایگاه رسانه های مرجع در روزنامه نگاری بحران و خنثی سازی بلوای رسانه های زرد معاند توضیح داد که بزرگ نمایی و دروغ پراکنی در قاب رسانه سعودی و دیگر رسانه های دشمن محرز و عیان است.

او رسالت رسانه ها را در فرایند تولید و بازتاب خبر، گزارش های تحلیلی و تصویری مهم خواند و پیشنهاد داد که رسانه های برخط و غیر برخط کردستان در فرایند اطلاع رسانی کم کاری نکنند.

او سازمان پزشکی قانونی را مرجع تشخیص مرگ در کشور دانست و افزود: شماری از افراد با سیاه نمایی در صدد تحریک هیجان جوانان و نوجوانان بودند که توطئه آنان با شکست مواجه شد.

رمضانی،سکوت و عدم واکنش نخبگان و چهره های سیاسی را پیرامون تحلیل و محکوم کردن ناآرامی های ناشی از توطئه دشمنان ایران را نقد کرد و افزود: درفرایند این فتنه شکست خورده دشمنان قسم خورده نظام اسلامی،جهان بینی شماری از مدعیان روشنفکر، نخبگان و چهره های سیاسی کشور با ترفند سکوت مابانه بر همگان محرز شد.

معاون سیاسی – امنیتی استاندار کردستان، بیانات مقام معظم رهبری پیرامون فوت مهسا امینی با نقل قول مستقیم «که دختر جوانی درگذشت که دل ما هم سوخت» و تماس تلفنی ریاست جمهوری با خانواده این مرحومه را یادآور شد.

او پایه گذاری نظام اسلامی را مبتنی بر دین عنوان کرد و توضیح داد که بنیانگذار جمهوری اسلامی با اعتقاد به دین مبین اسلام، جمهوری اسلامی را بنا نهاد که این اندیشه در مسیر شکل گیری حکومت اسلامی در جهان است.

لینک کوتاه : https://sirvannews.ir/?p=1625

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.