• امروز : شنبه - ۲۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

رسانه های کردستان درپوشش سفر ریاست جمهوری سرآمدبودند

  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۴
رسانه های کردستان درپوشش سفر ریاست جمهوری سرآمدبودند

استاندار کردستان تلاش و اهتمام خبرنگاران رسانه های کردستان رادرپوشش اخبار،گزارش و عکاسی خبری سفر ریاست جمهوری به لحاظ کمی و کیفی بی نظیر توصیف کرد.

سیروان: استاندار کردستان تلاش و اهتمام خبرنگاران رسانه های کردستان رادرپوشش اخبار،گزارش و عکاسی خبری سفر ریاست جمهوری به لحاظ کمی و کیفی بی نظیر توصیف کرد.
اسماعیل زارعی کوشابا اعلام اینکه کمیت وکیفیت پوشش اخبارسفر ریاست جمهوری به کردستان را در مقایسه به استان های دیگر بادقت ارزیابی کرده است؛افرودکه خبرنگاران کردستان ضمن سرعت در انتشار  اخبار سه رکن صحت، روشنی وجامعیت خبر را به صورت حرفه ای رعایت کردند.
او با اشاره به تراکم رویداد خبری سفرریاست جمهوری در مقایسه با استان های دیگر کشور توضیح داد که نقد رسانه ای هدیه ارزشمند قلم فرسایی خبرنگاران برای مدیران محسوب می شود.
او نقد و تخریب را از هم تفکیک کرد و به رسانه ها اطمینان داد که دولتمردان در کردستان نقد منصفانه منجر به تغییر رفتارمدیریتی را برمی تابند.
اسماعیل زارعی کوشا،پیرامون ساختار روابط عمومی شماری از دستگاه های اجرایی نیز سخن گفت و تصریح کرد که عملکرد شماری از مسئولان روابط عمومی قابل تقدیراست؛امابه درونمایه ساختاربسیاری از روابط عمومی هانقد جدی وارد است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان نیز تلاش خبرنگاران را در پوشش رویداد تاریخی سفر ریاست جمهوری ستودوافزودکه جاودانگی جوهر قلم خبرنگاران که برای تعالی جامعه می چرخد برجریده تاریخ حک می شود.
مهدی رمضانی حرفه خطیر خبرنگاری را به معنای مچ گیری افشاگرانه ندانست و این رویکرد را مغایر ومتضاد بااخلاق رسانه ای توصیف کرد.
اواطلاع رسانی و آموزش را از کارکردهای رسانه ها عنوان و به خبرنگاران منتقد دولت توصیه کرد که به هنگام نقدنویسی،اغراض فردی و جناحی را آمیخته به بازنمایی طبیعی خبر نکنند.
مدیرکل حوزه استاندار نیز همدلی خبرنگاران و شماری از روابط عمومی های دستگاه های اجرایی را در پوشش خدمات دولت مثبت ارزیابی کرد.
علیرضا خزایی گفتمان هم اندیشی رسانه ای را از رویکردهای همگرا در ساختار روابط عمومی استانداری کردستان عنوان کرد و توضیح داد که رابطه دوسویه پیام با مخاطب مبتنی بر گفتمان رسانه/ملت / دولت راهبرد این هم اندیشی هاست.
این جلسه هم اندیشی با اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه های کردستان،سرپرستی نمایندگی خبرگزاری هاواعضای هیات رئیسه هماهنگی شورای روابط عمومی های کردستان برگزارشد. 

لینک کوتاه : https://sirvannews.ir/?p=891

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.