• امروز : یکشنبه - ۲۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
5

واگذاری ۴۸ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی در کردستان

  • ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳
واگذاری ۴۸ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی در کردستان

واگذاری ۴۸ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی در کردستان از جمله برنامه های بهزیستی استان بود که در دهه فجر امسال کلیدآن واحدها در دست صاحبان آنان گذاشته شد . استاندار کردستان خانه دار شدن مددجویان تحت پوشش بهزیستی دارای فرزندان معلول را از اولویت برنامه های دولت دانست. «اسماعیل زارعی کوشا» در افتتاح منزل مسکونی […]

واگذاری ۴۸ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی در کردستان از جمله برنامه های بهزیستی استان بود که در دهه فجر امسال کلیدآن واحدها در دست صاحبان آنان گذاشته شد .

استاندار کردستان خانه دار شدن مددجویان تحت پوشش بهزیستی دارای فرزندان معلول را از اولویت برنامه های دولت دانست.

«اسماعیل زارعی کوشا» در افتتاح منزل مسکونی یکی از خانواده های تحت پوشش بهزیستی دارای دو فرزند معلول درناحیه منفصله شهری حسن آباد  بر اجرای طرح حمایتی دولت برای خانه دار شدن همه مددجویان، خانواده ایتام و بانوان خود سرپرست در استان تاکید کرد.

مدیرکل بهزیستی کردستان با اشاره به واگذاری ۴۸ واحد مسکونی به مددجویان در استان در دهه فجر امسال تشریح کرد که ۱۲ واحد به خانواده های دارای دو نفر معلول، ۳۳ واحد به بانوان خودسرپرست و سه واحد به ایتام واگذار شده است.

 رسولی توضیح دادکه برای ساخت این تعداد واحد مسکونی ۲۱میلیاردو ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است که شش میلیارد تومان از مجموع این اعتبارات  از محل کمک بلاعوض و ۱۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان  از سهم مشارکت مددجویان تامین شده است.

لینک کوتاه : https://sirvannews.ir/?p=1780

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.