• امروز : شنبه - ۲۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

پاسخگویی و رسیدگی استاندار کردستان به مشکلات و درخواست‌های مردمی

  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰
پاسخگویی و رسیدگی استاندار کردستان به مشکلات و درخواست‌های مردمی

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان، «اسماعیل زارعی کوشا» استاندار کردستان در ادامه برنامه‌ها و رویکردهای دولت سیزدهم برای ارتباط بی واسطه با مردم، صبح امروز از طریق سامانه سامد به صورت ارتباط مستقیم تلفنی پاسخگوی درخواست‌های جمعی از شهروندان کردستانی شد. استاندار کردستان به منظور پاسخگویی به درخواست‌ها و مشکلات شهروندان در حوزه‌های مختلف […]

به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان، «اسماعیل زارعی کوشا» استاندار کردستان در ادامه برنامه‌ها و رویکردهای دولت سیزدهم برای ارتباط بی واسطه با مردم، صبح امروز از طریق سامانه سامد به صورت ارتباط مستقیم تلفنی پاسخگوی درخواست‌های جمعی از شهروندان کردستانی شد.

استاندار کردستان به منظور پاسخگویی به درخواست‌ها و مشکلات شهروندان در حوزه‌های مختلف روز یک‌شنبه ۲۲ مرداد ماه جاری از ساعت ۸ تا ۹:۳۰ پاسخگوی سؤالات مخاطبان در حوزه‌‌های مختلف شد.

با توجه به اینکه سامانه سامد پل ارتباطی مردم و دولت جهت دریافت نظرات، پیشنهادات، انتقادات و درخواست‌های مردمی است، مردم شریف سراسر استان کردستان از طریق شماره تلفن ۱۱۱ سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد)، در تاریخ یاد شده، مسائل و مشکلات خود را بیان کردند و استاندار کردستان به درخواست‌ها و شکایاتی که با این سامانه تماس گرفته شد، به صورت مستقیم پاسخ داد.

لینک کوتاه : https://sirvannews.ir/?p=2379

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.