• امروز : یکشنبه - ۲۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
8
استاندارکردستان با اطمینان در مریوان گفت:

راه یاب ملل مریوان؛افتخار ورزش کشور

  • ۲۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴
راه یاب ملل مریوان؛افتخار ورزش کشور
استاندار کردستان باشگاه راه یاب ملل مریوان رانمادی از افتخارورزش کردستان در سطح ملی توصیف کرد.

استاندار کردستان باشگاه راه یاب ملل مریوان رانمادی از افتخارورزش کردستان در سطح ملی توصیف کرد.
“اسماعیل زارعی کوشا” در دیدار با مدیرعامل باشگاه راه یاب ملل، براستمرار فعالیت تیم والیبال مریوان تاکید کرد و گفت” ما هم اکنون با انباشتی از وعده های مسئولان دولت های گذشته در کردستان مواجه هستیم که محل تامین اعتبارات این وعده ها مشخص نیست.
او با اعلام اینکه وعده کارشناسی به مردم نمی دهیم؛افزود که روش و منش ما بر تحلیل های کارشناسی، تامین منابع و تحقق عینی قول و عمل است.
استاندار کردستان گریزی هم به توانمندی شرکت راه یاب ملل در بخش راه سازی در سطح کشور زد و انجام عملیات پروژه تهران – شمال را نمونه ای از مهم ترین طرح های راه سازی در کشور عنوان کرد.
زارعی کوشا احداث کنارگذر مریوان را با توجه به مرز بین المللی باشماق دارای کارکرد ملی دانست و گفت که مشاوره اجرای طرح که تا دو ماه دیگر عملیات اجرایی آن آغاز می شود برعهده شرکت پرافتخار راه یاب ملل است. 
اسماعیل زارعی کوشا،فرماندار شهرستان مریوان را یک چهره فرهنگی نامدار در کردستان توصیف کرد و افزود:جهان بینی فرماندار مریوان به توسعه یافتگی گردشگری ورزشی کمک می کند.
مدیرعامل تیم راه یاب ملل مریوان به استاندار کردستان توضیح داد که برای حضور تیم والیبال مریوان در لیگ برتر امسال ۱۲.۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری نیاز است.
آنگونه که “مظفر بیگلر” تشریح کرد:باشگاه راه یاب ملل تنها توانایی تامین ۶ میلیاردتومان را دارد و برای ادامه فعالیت تیم والیبال بیش از ۸ میلیارد تومان باید حمایت شود.
او تیم راه یاب ملل را افزون بر دستاوردهای ورزشی در توسعه سرمایه های اجتماعی و نشاط عمومی مهم خواند و پیشنهاد داد که با برگزاری لیگ حرفه ایی بین المللی می توان سطح والیبال را ارتقا داد.
سرپرست باشگاه راه یاب ملل مریوان از آمادگی میزبانی مریوان برای برگزاری لیگ بین المللی با حضور تیم های والیبال استان های اقلیم کردستان عراق خبرداد و استدلال کرد که این ایده تنها در صورت حمایت مادی و معنوی مسئولان استانی و کشوری محقق می شود.

لینک کوتاه : https://sirvannews.ir/?p=679

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.