• امروز : شنبه - ۲۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
4
استاندار کردستان در حضور وزیر ورزش و امور جوانان:

کردستان؛ سرزمین استعدادهای افتخار آفرین ورزشی است

  • ۰۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶
کردستان؛ سرزمین استعدادهای افتخار آفرین ورزشی است
استاندار کردستان به وزیر ورزش و امور جوانان گفت که ظرفیت های این استان در عرصه های علمی و ورزشی به نسبت جمعیت و وسعت بی نظیر است.

استاندار کردستان به وزیر ورزش وجوانان گفت که ظرفیت های این استان در عرصه های علمی و ورزشی به نسبت جمعیت و وسعت بی نظیر است.

“اسماعیل زارعی کوشا” که در تمام جلسه های استانی و کشوری به صراحت از استعدادهای ورزشی کردستان دفاع می کند و به نسبت این پتانسیل ها خواستار تخصیص اعتبار و توسعه زیرساخت ها و امکانات ورزشی است این مهم رانیز به وزیر ورزش و جوانان  یادآور شد.

او با اشاره به نجابت و اصالت مردمان کردستان توضیح داد که ورزشکاران مستعد این استان علیرغم کمبودها و سختی های فراوان؛ در تمام میدان های رقابت ورزشی همیشه افتخار آفرین بوده اند.

استاندار کردستان با اشاره افتخار آفرینی قهرمانان مدال آور رشته های ورزشی در سطح ملی و فراملی تاکید کرد که در گفتمان دولت با بخش خصوصی(خصولتی) استان، ایده شکل گیری اقتصاد ورزش آغاز شده است.

زارعی کوشا به وزیر ورزش و جوانان که به عنوان نماینده دولت در ششمین روز هفته دولت به کردستان سفر کرده است؛ توضیح داد که ۵۹۲ پروژه با ۴ هزار و ۶۳۶ میلیاردتومان در هفته دولت افتتاح یا کلنگ زنی می شود.

آنگونه که استاندار کردستان عنوان کرد در ابتدای آغاز هفته دولت ۵۹۱ پروژه با اعتبار ۳ هزار و ۱۳۶ میلیارد تومان آماده افتتاح و کلنگ زنی بود که با اضافه شدن پروژه طلای سقز با اعتبار یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان سرجمع پروژه های هفته دولت به ۵۹۲ طرح با اعتبار ۴ هزار و ۶۳۶ در کردستان افزایش یافت.

لینک کوتاه : https://sirvannews.ir/?p=1220
  • نویسنده : سیروان نیوز
  • منبع : سیروان نیوز

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.